فواید طراحی سایت B2B در سال 2020

فواید طراحی سایت B2B در سال 2020

سایت های B2B راهکاری برای کسب درآمد های سرشار از مشتریان حقوقی

طبق تحقیقات کافی که در زمینه طراحی وب سایت انجام شده است ، یک وب سایت B2B با طراحی خوب می تواند ترافیک بیشتری را ایجاد کند علاوه بر این ، ممکن است به دلیل ایجاد رابط کاربری پیشرفته ، شاهد بهبود در نرخ تبدیل در وب سایت خود باشید. بکارگیری مفاهیم B2B در طراحی وب سایت شما به منظور بهبود UX ، نشان دادن نام تجاری شما و پیاده سازی ویژگی ها و طرح های جدید در وب سایت شما است بنابراین به نظر می رسد سال 2020 سال طراحی جدید و آینده نگر است و تمرکز آن به سمت افزایش کاربران تغییر می یابد سایت B2B باید اطلاعات مورد نیاز خود را به بازدید کنندگان بدهد در این مقاله پیشنهاد می کنیم برای تقویت تبدیل بازدیدکنندگان بیشتر وب سایت خود  از استراتژی های طراحی وب B2B به شرح زیر استفاده کنید.

ویژگی های درخشان در طراحی سایت B2B در سال 2020

افزایش درک مخاطب هدف :  اولین قدم برای ساختن یک وب سایت مؤثر B2B ، یافتن راهی برای ارائه تجربه ای متفاوت به بازدید کنندگان است در عین حال ، باید به نگرانی ها و نیازهای مخاطبان هدف اصلی وب سایت خود نیز توجه کنید بنابراین یک شرکت حرفه ای در زمینه توسعه و طراحی وب سایت ، تجربه کافی برای طراحی چنین وب سایتی در اختیار شما می گذارد. علاوه براین طراحان نیاز به ارائه یک هدف و جذابیت برای بازدید کنندگان در طراحی سایت B2Bدارند برای انجام چنین کاری ، شما باید از عناصر مختلف طراحی وب سایت به عنوان راهی برای برقراری ارتباط و انتقال آنچه شرکت شما انجام می دهد ، استفاده کنید. همچنین پیشنهاد فروش بی نظیر خود را برای مخاطبان هدف خود معلوم کنید ، زیرا این همان چیزی است که باعث می شود در کسب وکار خود متمایز از رقبا باشید. هنگامی شما می توانید یک سایت سایت B2B اثربخش طراحی کنید که وب سایت بتواند نیازهای مشتری های آینده شما را برطرف کند و رشد برند شما را در فضای آنلاین افزایش دهد.

 تمرکز بر روی تجربه کاربری : یکی از مهمترین مراحل طراحی سایت B2B ارائه یک تجربه کاربری لذت بخش است در گذشته "محتوا " تمرکز اصلی اکثر وب سایت های B2B بود ، این وب سایت ها معمولاً دارای رابط های ساده و بدون ریشه با طرح های ترکیبی و لیست توضیحات محصول بودند اما با گذشت زمان و در سال 2020 شرکت های طراحی سایت B2B بیشتر به درک اهمیت ایجاد یک تجربه کاربری پویا توجه می کنند. با این روش بازدید کنندگان به راحتی سایت مورد نظر خود را جستجو می کنند و ظاهری شیک و منحصربفرد از وب سایت شما برای مشتریان ارائه می شود و محصولات شما از هم متمایز شوند. طراحی سایت B2B دارای سرعت بارگذاری سریع صفحه و ساختارهای منو ساده است سرعت بارگذاری سریع صفحه باعث می شود همه بازدیدکنندگان بتوانند به راحتی سایت شما را مرور کنند و اطلاعات مورد نیاز خود را پیدا کنند لازم به ذکر است اگر بازدید کنندگان به طور مداوم منتظر بارگذاری عناصر باشند ، احتمالاً بدون کلیک روی CTA وب سایت شما را ترک می کنند همچنین یک تجربه کاربری با کیفیت ، بهینه سازی موتور جستجو (SEO) وب سایت شما را نیز تقویت می کند.

تمرکز بر روی تجربه کاربری

ساخت یک مرکز جامع محتوای کامل : در حالی که تجربه کاربری برای استراتژی کلی طراحی سایت شما مهم است ، محتوا نیز بخش اساسی در طراحی سایت B2B است. شرکت های طراحی سایتB2B اغلب از محتوا برای کمک به ایجاد چشم انداز در مورد فروش محصولات یا خدمات خود استفاده می کنند. شما می توانید از عکسهای سفید ، وبینارها ، مطالعات موردی ، اینفوگرافیک ها ، گزارش ها و کتابهای الکترونیکی استفاده کنید. با تهیه تمام این اطلاعات و با استفاده از ساخت هاب محتوا مفیدترین محتوا را برای بازدید کنندگان ایجاد می کنید بنابراین شما می توانید این اطلاعات را به عنوان بخشی از استراتژی فروش خود در نظر بگیرید. انتشار هاب محتوا باعث افزایش اقتدار وب سایت شما می شود و نزد بازدید کنندگان اولیه اعتبار بیشتری کسب می کنید زیرا می توانند قبل از تکمیل فرم به راحتی اطلاعات مورد نظرخود را پیدا کنند. همچنین هاب محتوا باعث افزایش بازدید سایت و ترافیک جستجو می شوند اگر فقط محتوای آموزنده و باکیفیت را منتشر می کنید و رتبه بندی جستجوی خود را افزایش می دهید بنابراین بکارگیری این استراتژی باعث می شود که ترافیک بیشتری به وب سایت B2B شما وارد شود.

ساخت تصاویر با کیفیت  : اگر به دنبال موفقیت در دنیای کسب وکار آنلاین خود هستید ، از اهمیت تصاویر متعادل و جذاب در سراسر وب سایت خود غافل نشوید این کار می تواند با کمک تصاویری جذاب صورت بگیرد که ظاهری متمایز به وب سایت شما می بخشد در عین حال ، این تصاویر نباید طوری به نظر برسد که بازدید کننده را از هدف واقعی سایت شما منحرف کند. از این رو طراحی و تصویر سازی حرفه ای لوگو برای سایت B2B بسیار مهم است تصاویر یا عکس هی عمومی و تکراری می توانند در وب سایت شرکت شما بسیار ناخوشایند به نظر برسند دلیل این امر اعتبار و مشروعیت آنها است بنابراین استفاده از نماد نگاری برند در تصویر سازی ایده و توصیف محصولات و خدمات خود بسیار مفید است.

اهمیت رنگ : ممکن است اهمیت رنگ در طراحی وب سایت هنری به نظر برسد ، اما رنگ نقش مهمی در درک یک برند ، شرکت یا محصول دارد. طبق آمار و تحقیقات 85٪ مشتریان اعتراف کرده اند که رنگ یکی از مهمترین دلایل خرید یک محصول برای آنها بوده است! در مورد رنگ ها با شرکت طراحی وب سایت خود صحبت کنید زیرا متخصصین طراحی سایت می توانند شما را با توجه به مناسب ترین طرح رنگی برای تجارت ، برند ، محصول شما راهنمایی کنند. اگر برند شما از یک آرم مخصوص استفاده می کند که به طور مرتب در انواع مواد چاپی به عنوان مثال جزوه ، کارت ویزیت ، سربرگ و غیره مورد استفاده قرار می گیرد ، بنابراین اطمینان حاصل کنید که پیام و رنگ برند کسب وکار شما در تمام تبلیغات چاپی و آنلاین شما ثابت و ماندگار است. 

سازگاری با تلفن های هوشمند : استفاده از تلفن های هوشمند و سایر دستگاه ها مانند تبلت با سرعتی سریع در حال رشد است در چنین سناریویی ، بسیار مهم است که وب سایت B2B شما قادر به طراحی حرفه ای و برای این نوع دستگاه ها باشد. بنابراین باید برای افرادی که از کامپیوتر ، دستگاه های تلفن همراه و لپ تاپ استفاده می کنند ، تجربه کاربری سرگرم کننده ای ایجاد کنید. از این رو برای شرکت ها بسیار مهم است که طراحی وب سایت B2B خود را برای دستگاه هایی مانند تلفن های هوشمند بهینه کنند. برای به دست آوردن یک طراحی وب سایت پاسخگو و تکنیک های مختلف طراحی سازگار با تلفن های هوشمند مانند برنامه ها و غیره با متخصصین طراحی سایت مشورت کنید.

سازگاری با تلفن های هوشمند

راهنماهای سبک : راهنمای طراحی ظاهر سایت سندی است که می تواند در ایجاد فونت و رنگ در کل توسعه طراحی سایت B2B به شما کمک کند. به عبارتی Stylingکمک می کند تا اطمینان حاصل شود که همه چیز در وب سایت شما سازگار و جذاب به نظر می رسد. یک راهنمای سبک باعث می شود تا تمام تصمیمات طراحی خود را پیگیری کنید این بدان معنا است که شما در آینده نیز می توانید از همان فونت ها ، رنگ ها و سبک ها استفاده کنید. همچنین یک کسب و کار آنلاین باید بداند که سبک های قلم در هنگام تهیه نسخه وب سایت بسیار موثر هستند این اطلاعات را می توانید در راهنمای سبک خود بگنجانید و حتما از اینکه فونت های انتخابی توسط تیم طراحی سایت استفاده می شوند اطمینان حاصل کنید والبته مطمئن شوید که فونت ها در همه سیستم ها بخوبی خوانا و قابل دیدن هستند.

خدمات مشتری : اکثر مشتریانی که از وب سایت B2B شما بازدید می کنند می خواهند با شما ارتباط برقرار کنند. این بدان معناست که وب سایت شما باید به راحتی قابل دسترسی باشد. بنابراین چگونه می توانید وب سایت B2B خود را جذاب تر و تعاملی تر کنید؟ برای جذب و حفظ علاقه مشتریان خود ، یک چت آنلاین ساده یا فرم تماس خوب طراحی کنید. این عناصر ممکن است مانع مراجعه مشتری ها به وب سایت های رقبا برای خرید شوند. هدف شما ارائه کلیه اطلاعات و منابع مورد نیاز در هنگام مراجعه بازدیدکنندگان به وب سایت شما است این ویژگی ها می توانند به عنوان جزئیاتی ناچیز به نظر برسند ، اما در واقع باید جزء مناطق اصلی تمرکز یک طراحی سایت B2B باشند.

اعتبار و اعتماد : احتمالا شما قصد دارید خود را به عنوان یک برند معتبر B2B معرفی کنید که بازدید کنندگان دوست دارند با آن تجارت کنند. یک وب سایت با طراحی خوب B2B با ارائه بایگانی و آرشیو قوی ، اطلاعات تماس و همچنین توصیف های مثبت مشتری می تواند نقش مهمی در ارتقاء اعتبار کسب و کار آنلاین شما داشته باشد اینها مهمترین نکاتی هستند که می توانند به شما در طراحی وب سایت چشمگیر و کاربر پسند B2B کمک کنند.

اعتبار و اعتماد

صفحات فرود هدفمند : یکی از آخرین روندهای طراحی وب سایت B2B استفاده از صفحات فرود هدفمند است اما اکثر وب سایت های B2B صفحات فرود جداگانه ای را برای مخاطبان خاص خود طراحی نمی کنند. شما ممکن است برای هر محصول یا خدمات صفحات فرود در وب سایت خود داشته باشید اما به صفحات هدفمند نیز نیاز دارید. این صفحات باید راه حل هایی برای مشکلات بازدیدکنندگان وب سایت شما را ارائه دهند. بنابراین صفحات فرود جداگانه ای ایجاد کنید و از محتوایی استفاده کنید که مستقیماً با نیازهای بازدیدکنندگان سایت شما صحبت کند. همچنین صفحات فرود باید شامل CTA کاملاً مناسب باشد بنابراین افزودن تماس کوتاه برای اقدام در پایین صفحه کافی نیست ، شما باید با استفاده از CTA متعدد و مداوم ، بازدید کنندگان را به هدف مورد نظر در سراسر صفحه هدایت کنید. همچنین سازمان های B2B شروع به استفاده از محتوای ویدیویی بیشتر ، پیمایش بهتر و سایر روندهای طراحی B2B برای اولین بار در سایت های مصرف کننده خود می کنند. برای اینکه یک قدم جلوتر از رقبا باقی بمانید ، آخرین استراتژی های طراحی سایت B2B را توسط متخصصین پیگیری کنید .

تنها راه ثبات در بازاریابی بهتر تغییر است

مطمئناً انواع مختلفی از روند های طراحی سایت B2B وجود دارد و ممکن است در سال 2020 نیز روش های برگزیده بیشتری برای طراحی سایت B2B انتخاب شوند . اگرچه این مقاله کاملاً جامع نیست اما نگاهی به برخی از ویژگی های برتر روند طراحی سایت B2B می اندازد بنابراین امیدوار هستیم با بهره گیری از ویژگی های ذکر شده  در این مقاله بتوانید توسط متخصصین طراحی سایت کسب وکار آنلاین خود را هرچه سریعتر بهبود بخشید.