طراحی مجدد سایت مجدد جهت موفقیت کسب و کار

طراحی مجدد سایت مجدد جهت موفقیت کسب و کار

مطمئناً انواع مختلفی از روند های طراحی سایت B2B وجود دارد و ممکن است در سال 2020 نیز روش های برگزیده بیشتری برای طراحی سایت B2B انتخاب شوند . اگرچه این مقاله کاملاً جامع نیست اما نگاهی به برخی از ویژگی های برتر روند طراحی سایت B2B می اندازد بنابراین امیدوار هستیم با بهره گیری از ویژگی های ذکر شده  در این مقاله بتوانید توسط متخصصین طراحی سایت کسب وکار آنلاین خود را هرچه سریعتر بهبود بخشید.

از کجا بدانیم زمان طراحی مجدد سایت  فرا رسیده است؟

در همین حال ما لیست علائم کلیدی مبنی بر اینکه زمان سرویس دهی به وب سایت شما فرا رسیده است را گردآوری کرده ایم تا شرکت شما به شکوفایی خود ادامه دهد.
1. ترافیک سایت کاهش یافته است : شاید بدیهی ترین علامت این باشد که تعداد بازدید کنندگان سایت شما رو به کاهش باشد بنابراین بسیار مهم است که آمار بازدید کنندگان خود را از طریق Google Analytics بررسی کنید. ممکن است که طراحی و محتوای سایت شما به روز نشده باشد در چنین مواقعی بهتر است با طراح وب سایت خود صحبت کنید و از آنها بخواهید که سایت شما را بررسی کنند.
 
2. بارگیری سایت طولانی است و کارکردهای منسوخ وجود دارد : امروزه به دلیل تکنولوژی سریع و کارآمد افراد به سادگی حاضر نیستند چند ثانیه صبر کنند تا یک وب سایت بارگذاری شود. ممکن است که در سایت شما گرافیک ها و کارکردهایی وجود داشته باشد که پهنای باند بیشتری را برای بارگیری نیاز دارد و این امر باعث می شود هر بازدیدکننده در پهنای باند آهسته تر خود ناامیدتر شود. یک آژانس طراحی سایت خوب قادر خواهد بود به سرعت  مشکلات سایت شما را تشخیص دهد و به شما در جهت بهبود سایت کمک کند.
 
3. رقابت سایت خود را بررسی کنید : بازدید سایت رقبا یک روش عالی برای دیدن کارهایی است که افراد دیگر در صنعت کسب وکار شما انجام می دهند با این روش شما به طور بالقوه می توانید بهتر عمل کنید.اگر رقیب شما واقعاً موفق است ، سعی کنید بفهمید که چرا چنین است. همچنین می توانید در ذهنتان وانمود کنید که مشتری هستید و از آن زاویه به سایت رقبا نگاه کنید ، سپس سایت خود را با رقبا مقایسه کنید و اهداف خود را برای بهبود طراحی مجدد تعیین کنید.
 
4. مطالب سایت خود را بروزرسانی کنید : بازنگری وب سایت بهانه ای مناسب برای ایجاد یک استراتژی جدید برای محتوا است. طراحی شما و محتوای شما  همه با هم کار می کنند بنابراین یک رویکرد تازه در محتوا می تواند به ارتقاء سایت شما نیز کمک کند. در اینجا چند ایده برای بروز رسانی محتوا سایت شما آورده شده است:
• وبلاگ های قدیمی خود را بروز رسانی کنید و یا مجدداً برای نتایج بهتر بازنویسی کنید.
• برنامه جدید انتشار  خود را بر اساس بهترین روش ها برای جذب کاربران تنظیم کنید.
• به محتواهایی که عملکرد خوبی دارند نگاه کنید و از آنها به عنوان الگویی برای توسعه محتوای آینده سایت خود استفاده کنید.
 
5. به نقاط بازرسی SEO ضربه بزنید : طراحی مجدد سایت شما قصد دارد بازاریابی شما را تقویت کند ، بنابراین باید بیش از هر زمان دیگری قابل کشف و پیدا کردن باشید. برای این منظور سئو سایت شما بسیار مهم است روش های مختلفی برای بهینه سازی SEO در طی طراحی مجدد سایت وجود دارد:
• اطمینان حاصل کنید که تمام مطالب خود ائم از عناوین صفحه ، نوشته های توضیحات و پیوندها را به خوبی نوشته اید.
• کلمات کلیدی مناسب را در تمام صفحات فرود خود هدف قرار دهید.
• زمان بارگیری سایت را بررسی کنید و آنها را تا حد ممکن به حداقل ممکن برسانید.
 
6. مطمئن شوید که سایت شما سازگار با موبایل است : طبق آمار وتحقیقات در سال 2016 ، مرور وب سایت ها از طریق موبایل از مرور سایت توسط دسک تاپ پیشی گرفت و از آن زمان به بعد مدام در حال افزایش است. کاربران در تلفن های همراه و لپ تاپ های  خود سایت شما را بررسی می کنند ، بنابراین وب سایت شما باید بتواند خود را بر اساس اندازه صفحه نمایش و دستگاه کاربران تنظیم مجدد کند. بازدید کنندگان این را بیش از پیش از تجربه مرور خود انتظار دارند و اگر این مزیت را در وب سایت  خود ندارید ، کاربران در جای دیگری به جستجو می پردازند. همچنین سازگاری سایت شما با همه دستگاه ها SEO سایت شما را  نیز تقویت می کند ، بنابراین به هیچ عنوان از آن غافل نشوید.
 
7. شهرت و آگاهی از برند سایت خود را افزایش دهید : یک وب سایت می تواند کارهای بسیار مفیدی برای برند شما انجام دهد اگر یک وب سایت از نظر ظاهری زشت به نظر برسد یا استفاده از آن سخت باشد یا محتوا یا طرح غیر جذاب باشد ، طبق آمار 38٪ از بازدیدکنندگان به یک وب سایت دیگر مراجعه می کنند. 
 
از کجا بدانیم زمان طراحی مجدد سایت  فرا رسیده است

نحوه انجام یک پروژه طراحی مجدد سایت جهت موفقیت کسب و کار

طراحی سایت مجدد شما راهی مناسب برای فعال سازی مجدد تجارت آنلاین شما است با این حال ، باید به یاد داشته باشید که به روزرسانی وب سایت شما باید با پیام و اهداف تجاری همراه باشد. خوب است با داشتن یک وب سایت جذاب تر و با ویژگی هایی بهتر از سایر رقبا متمایز می شوید اما در این میان اهداف سایت خود را فراموش نکنید. موفقیت شما اساساً توسط پیام و اهداف شما مشخص می شود ، بنابراین وقتی نوبت به ضرب و شتم رقبای خود بصورت آنلاین می رسد سعی کنید بصورت استراتژیک باشید. اگر احساس می کنید که وب سایت شما برای مشتریان بالقوه و کار و خدمات شما یک آهنربا محسوب نمی شود ، زمان آن فرا رسیده است که یک پروژه ارتقاء و طراحی سایت مجدد موفق را انجام دهید.

  1. سایت فعلی خود را تجزیه و تحلیل کنید : در مرحله اول ، باید تصمیم بگیرید که چه چیزی مانع از جریان تجارت آنلاین شما می شود به عنوان مثال ، طراحی وب سایت فعلی شما ممکن است ناپدید شود یا فاقد کدگذاری خوب باشد که منعکس کننده جریان اطلاعات است و یا فاقد ویژگیهای جذاب و اساسی در مقابل رقبا باشد و یا شاید در روند اضافه کردن محتوا و سایر موارد اضافی با مشکل روبرو شوید بنابراین پس از مشخص شدن مشکل ، به مرحله بعدی بروید.در مرحله بعد ، شما باید تصویر را در ذهن خود گسترده کنید و به اهداف تجاری آینده خود فکر کنید زیرا باید در طراحی سایت مجدد شما منعکس شوند.همچنین آنچه را که می خواهید به سایت خود اضافه کنید طبقه بندی کنید تا اهداف دور دست خود را بیان کنید. با در نظر داشتن همه این جزئیات ، امکان دستیابی به اهداف تجاری شما به طور مؤثر افزایش می یابد.
  2. سایت شما منبع بالقوه بازده بالامحسوب می شود : شما باید درک کنید که وب سایت جدید شما منبع بالقوه بازده بالای سرمایه گذاری است. محصولات و خدمات شما به همراه سایر عوامل نیز در ایجاد چنین بازدهی نقش دارند.
  3. در مورد نوع مناسب سایت تصمیم بگیرید : توجه داشته باشید که انواع بسیاری از سایت ها وجود دارد که در مشاغل مختلف متفاوت است برخی از آنها ممکن است پیام خود را با موفقیت به کاربران تحویل دهند و بازدهی بالایی را برای سایت خود به ارمغان بیاورند برای درک بهتر ، دو نوع از سایت هایی که در وب سایت هایی با علایق تجاری اعمال می شوند را عنوان می کنیم :
  • ارائه دهنده اطلاعات : امروزه بیشتر مشاغل آفلاین دارای وب سایت های پایگاه اطلاعاتی هستند که اطلاعات و جزئیات مربوط به مشاغل و خدمات را ارائه می دهند در این حالت ، وب سایت ابزاری آموزنده محسوب می شود که کاربران علاقمند برای آشنایی بیشتر با حوزه کاری خود سایت شما را مرور می کند همچنین یک ابزار بازاریابی به شمار می رود که جزئیات مربوط به محصولات و خدمات شما را ارائه می دهد و آن را تبدیل به یک تولیدکننده بالقوه می کند کاربران علاقمند به چنین وب سایت هایی برای تصمیم گیری در مورد آنچه که بعداً برای خرید خود برآورده می کند سایت شما را مرور می کنند. دارندگان مشاغل عملیاتی کاملاً آفلاین تمایل دارند که یک وب سایت ارائه دهنده اطلاعات داشته باشند بنابراین در وب سایت هایی مبتنی بر اطلاعات ، جزئیات و واقعیت های مربوط به محصولات و خدمات در بسیاری مواقع عکس ، فیلم ، کاتالوگ ، دستورالعمل های کاربران ، کتابچه راهنمای مشخصات و غیره ارائه می شود وفروش بالقوه به طور سنتی انجام می شود زیرا یک فروشنده یا نماینده فروش با مشتری تماس می گیرد.
  • تولید کننده بازده فعال : نوع دوم وب سایت ها  مواردی هستند که در آنها روش های پیشرفته معامله ای برای بازده سرمایه گذاری استفاده می شود در چنین وب سایت هایی مشتریان می توانند به صورت آنلاین خرید کنند و صاحبان آن می توانند هر خرید انجام شده را بررسی کنند وآنها همیشه می توانند جریان خرید را از طریق سایت بررسی کنند. از جمله ابزارهای پیشرفته معامله ای که در چنین وب سایت هایی استفاده می شود ، معاملات فروشگاه های اینترنتی ، حساب های ثبت نام کاربران و ابزارهای مدرن CRM است. به این ترتیب می توانید وب سایت خود را مجدداً طراحی کنید تا اهداف خود را برای افزایش فروش بیشتر بدست آورید با این وجود ، همیشه به یاد داشته باشید که وب سایت شما فقط یک ابزار آموزنده نیست بلکه در دنیای امروز ارزش و توانایی آن برای کسب درآمد بیشتر و بازاریابی محصولات و خدمات وب سایت شما نهفته است. مشاغل آنلاین بطور مداوم در حال رشد هستند و وب سایت های تجاری به سمت دارایی های مهم تبدیل می شوند با این وجود برای تبدیل این دارایی به یک کسب وکار موفق یک استراتژی بازاریابی اینترنتی بهتر برای طراحی سایت مجدد خود درنظر بگیرید.